luni, 31 martie 2014

Sportul in viata mea


Sa faci sport inseamna mai mult decat oboseala, transpiratie si efort continuu. Sportul este sanatate si desi pare cliseic, nu e nimic mai adevrat decat acest lucru!
Eu practic atletism de mai bine de opt ani si pot sa spun ca inca nu m-am plictisit deloc! Zilnic merg la antrenamente cu aceeasi dorinta de a-mi pune putin corpul lenes la treaba. Este adevarat ca mai am si zile grele, la finalul carora sunt extrem de obosita, dar dupa ce ajung la sala uit de toate si de tot si chiar sunt mai odihita la finalul antrantrenamentului decat la inceput! Nu exita o relaxare mai buna a mintii, decat miscarea!
De asemenea pe mine sportul m-a educat. M-a invatat ce inseamna sa fiu ordonata si responsabila, cum sa ma descurc in cele mai neasteptate situatii, dar si cum sa reactionez atat in momentele de fericire, cat si in acelea mai putin placute. Prin faptul ca atletismul este un sport individual, mi-a fost inspirata oarecum ideea de individualism, insa, avand o sora acasa, nu am putut deveni egoista.
Asadar, atletismul pentru mine a fost profesorul din afara scolii normale, iar sala si stadionul au fost salile de clasa. Am avut noroc si de un antrenor, o persoana resursa, pe care zilnic o "stoarcem" de toate informatiile posibile, pentru a ne imbogati si cultura generala, nu numai notiunile de educatie fizica.
                                                                       
                                                            Tanase Valentina





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu